poniedziałek, 5 kwietnia 2010

CANDY

Zapraszam na Candy
Jestem z Wami od niedawna(13 luty) , a już  kilkanaście razy zapisałam się na Candy. Pamiętam jak pierwszy raz zapisałam się na Candy do Bajki, trochę nie bardzo wiedziałam jak mam to zrobić, ale jakoś się udało. I jakież było moje zdziwienie jak za kilka dni dostałam wiadomość od Bajki, że wygrałam.Pierwsze Candy i od razu wygrana:)
Jutro rano jadę do Wrocławia do kliniki, nie będzie mnie jakiś czas:(  i abyście czasami do mnie zaglądały postanowiłam ogłosić Candy. Do wygrania;
* książka  "Serwety,poduszki, aplikacje-norweski haft ażurowy",
* serwetki (około 50 sztuk),
* koraliki szklane małe,
* i coś tam jeszcze dorzucę
Zapisy do 30 kwietnia, losowanie 1 maja.









Zasady takie jak zawsze:
chętni prezentują swoją chęć wzięcia udziału w losowaniu w komentarzu pod postem i umieszczają informację o candy na swoim blogu (podlinkowane zdjęcie). Zapraszam  także tych, którzy bloga nie posiadają , proszę tylko zostawić mailowe namiary na siebie.
Zapraszam:)

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serwetki, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ta ja też jestem chętna :) zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością jestem następną chętną :) Zyczę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę !!!
    i staję w kolejce.
    P.S. Zapisz się na moje Candy, może prawo serii zostanie zachowane ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem chętna na Twoje słodkości :)
    http://aleksandranut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się skusze:) Te serwetki przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również i ja się zapiszę, informację umieszczam na swoim blogu i pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. O i ja tu muszę stanąć w kolejce! Dla samych serwetek czerwonych i różowych chociażby bo takich potrzebuję na gwałt, a znaleźć nie mogę nigdzie :/
    Pozdrawiam
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień Dobry

    Serwety ,poduszki ,aplikacje mienią się przed
    moimi oczami dobrze ,że tak piękne blogi
    w Polsce mamy.

    pozdrawiam
    ADA
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę i ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w prowadzeniu bloga, no i takiej kolekcji słodkości nie mogę ominąć. Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie ustawię się w kolejce i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tutaj pierwszy raz, ale chętnie rozgoszczę się na dłużej :) Życzę Ci wszystkiego dobrego, wracaj szybko z kliniki, wiadomo, w domu zawsze najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie cukierasy ,
    aż żal je zostawić same sobie :)
    Życzę zdrowia !!!
    http://haftybeaty.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci serdecznie za zauważenie mojej gapiowatości. Nie wiem jak to się stało, że zapomniałam o komentarzu.
    Więc spóźniona zapisuję się na candy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń